0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
שוקולד מריר – הממתק שתורם לבריאות
מבחר סוגי שוקולד מריר
שוקולד מריר איכותי וטעים הוא הרבה יותר מגילטי פלז'ר – מעבר לטעמו המענג, שוקולד מריר מציע מגוון יתרונות בריאותיים שהופכים אותו למפתה עוד יותר. בואו לגלות איתנו כיצד מנה מבוקרת של שוקולד מריר יכולה לתרום לבריאות שלכם ולסייע להפחית את הסיכון ללקות במחלות שונות.

שוקולד מריר – היתרונות הבריאותיים

שוקולד מריר, המופק מפולי קקאו הגדלים על עצים, מכיל בתוכו שילוב של חומרים מזינים המספקים לנו יתרונות בריאותיים רבים. בשוקולד מריר יש כמות טובה של פלבנואידים ותרכובות פוליפנוליות, שהם חומרים נוגדי חמצון המסייעים להילחם ברדיקלים חופשיים בגוף – אלו הם חומרים העלולים לגרום נזק לתאים ולסיכון מוגבר למחלות כרוניות כמו סרטן ומחלות לב. על ידי נטרול המולקולות המזיקות הללו, נוגדי החמצון בשוקולד מריר ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על הבריאות הכללית שלנו. כמו כן, שוקולד מריר מכיל מינרלים חיוניים כמו ברזל, מגנזיום, נחושת ומנגן, הנחוצים לתפקודי גוף שונים כמו ייצור אנרגיה, תמיכה במערכת החיסון ובבריאות העצמות. יתר על כן, שוקולד מריר הוא מקור טבעי לסיבים, המסייעים לתהליך העיכול ולוויסות רמות הסוכר בדם.

מפחית את הסיכוי של הופעת מחלות לב

מחלות לב הן גורם תמותה מוביל ברחבי העולם, ולכן חשוב לשמור על תזונה הולמת כדי לשמור על בריאות הלב וכלי הדם שלנו. למרבה המזל, שוקולד מריר הוא בעל תכונות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון למחלות לב. הפלבנואידים הנמצאים בשוקולד מריר עוזרים לשמור על בריאות הלב, בעיקר על ידי הרחבה בריאה של כלי הדם ושיפור זרימת הדם בגוף. האפקט הזה יכול לעזור ולהפחית את לחץ הדם ואת העומס על הלב, ולהפחית את הסיכון למצבים כגון יתר לחץ דם והתקפי לב. יתר על כן, שוקולד מריר הראה השפעות מבטיחות בהעלאת רמות HDL (הכולסטרול הטוב) והפחתה של רמות LDL (הכולסטרול הרע) בדם, שני גורמים חשובים בשמירה על בריאות הלב וכלי הדם. על ידי שילוב כמויות מתונות של שוקולד מריר בתזונה שלנו, אנו יכולים להתענג על טעמו המעודן תוך נקיטת צעדים פרואקטיביים להגנה על בריאות הלב שלנו.

מפחית לחץ דם

שוקולד מריר זכה להכרה בזכות יכולתו להוריד את לחץ הדם במקרים של לחץ דם גבוה, מצב המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. נוכחותן של תרכובות ביו-אקטיביות, במיוחד פלבנולים, בשוקולד מריר משפיעה על התרחבות כלי הדם, ובשל כך זרימת הדם בגוף משתפרת וההתנגדות פוחתת. אפקט הרחבת כלי הדם תורם לירידה ברמות לחץ הדם, ובכך מפחית את העומס על מערכת הלב וכלי הדם. נוסף על כך, שוקולד מריר מכיל תרכובות המסייעות לעכב את ייצורו של האנזים ההופך אנגיוטנסין (ACE), הידוע כמכווץ כלי דם ומעלה את לחץ הדם. מעבר ליתרונות הבריאותיים שמפחיתים את לחץ הדם, לחץ הדם יורד גם כשנהנים מסדנת השוקולד של יער הקקאו, שבה תוכלו להכיר לעומק את תהליך יצירת השוקולד וליצור טבלאות שוקולד ופרלינים שתוכלו לאכול בהנאה גם בבית.

משפר את מצב הרוח

כולם יודעים ששוקולד משפר את מצב הרוח, ויש לזה גם הסבר מדעי. הטעם המיוחד של שוקולד מריר מעודד שחרור של אנדורפינים, המכונים לעתים קרובות "הורמוני הרגשה טובה". אנדורפינים מגבירים את האושר וההנאה שלנו ויוצרים תחושה נעימה בגוף. שוקולד מריר מכיל גם תרכובות שיכולות להגביר את רמות הסרוטונין במוח – המוליך העצבי האחראי על ויסות מצב הרוח שלנו. על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח, שוקולד מריר עשוי לעזור להקל תסמיני דיכאון וחרדה ולשפר את המצב הנפשי שלנו. יתר על כן, שוקולד מריר מכיל כמויות קטנות של קפאין, אשר יכול לספק תוספת אנרגייה קלה ושמור עלינו ערניים במהלך היום. שוקולד מריר משפר את מצב הרוח של מבוגרים וגם של ילדים, ולכן אתם מוזמנים ליהנות איתנו בסדנת שוקולד לילדים שתלמד את הילדים שלכם את כל הסודות המתוקים (תרתי משמע) של השוקולד, עם טעימות כמובן.

מסייע לירידה במשקל

שוקולד מריר יכול להיות בעל ברית חשוב ותומך במסע שלכם לירידה במשקל. אומנם יש לצרוך אותו בכמויות מבוקרות ולא להגזים, אבל שוקולד מריר בהחלט יכול להיות חלק מתוכנית בריאה לשמירה על המשקל. הטעם העשיר והמרקם המספק של שוקולד מריר יכולים לעזור לרסן את התשוקה למזונות עתירי סוכר ושומנים. על ידי הנאה מחתיכה קטנה של שוקולד מריר אפשר לספק את החשק למתוקים מבלי לפגוע במאמצים לירידה במשקל. צריכה מתונה של שוקולד מריר יכולה לעזור גם לירידה בתיאבון הכללי, לקידום תחושת שובע ואולי אף למניעת מצב של אכילת יתר. הנוכחות של סיבים בשוקולד מריר יכולה לסייע עוד יותר בירידה במשקל על ידי קידום תהליכי עיכול בריאים וויסות יציאות. יתר על כן, התכונות נוגדות החמצון של שוקולד מריר יכולות לשפר את תהליך חילוף החומרים בגוף, תהליך שיש לו תפקיד חשוב בשריפת קלוריות. על ידי שילוב שוקולד מריר בתזונה מאוזנת היטב ובאורח חיים פעיל, אנשים יכולים ליהנות מהיתרונות של הפינוק הטעים הזה בדרך להשגת יעדי המשקל שלהם.

מוריד LDL – הכולסטרול הרע

שמירה על רמות כולסטרול בריאות היא חיונית לבריאות הלב וכלי הדם, ושוקולד מריר יכול לסייע בהורדת LDL, הכולסטרול "הרע". התרכובות הביו-אקטיביות הקיימות בשוקולד מריר, במיוחד הפלבנואידים, יכולות להפחית את החמצון של כולסטרול LDL, שהוא שלב קריטי בהתפתחות טרשת עורקים. כמו כן, שוקולד מריר יכול לעזור להגביר את רמת HDL, הכולסטרול "הטוב", אשר מסייע להסיר LDL מהעורקים ולהעביר אותו לכבד להפרשה. על ידי קידום פרופיל כולסטרול בריא יותר, שוקולד מריר יכול לתרום להפחתת הסיכון למחלות לב ולשפר את הבריאות הכללית של הלב וכלי הדם. אז בפעם הבאה שאתם נהנים מכמה קוביות של שוקולד מריר, תזכרו שאתם מתפנקים במזון שיכול להועיל ללב שלכם ביותר מדרך אחת.

מסייע בריבוי החיידקים הטובים במערכת העיכול

הרכב החיידקים במעי מורכב מטריליוני מיקרואורגניזמים, והוא ממלא תפקיד מכריע בבריאות הכללית שלנו. שוקולד מריר יכול לעזור בהגברה של כמות החיידקים הטובים במערכת העיכול, והתכונות הפרה-ביוטיות של שוקולד מריר, כלומר תכולת הסיבים הגבוהה שלו, משמשות מזון לחיידקים פרוביוטיים ומסייעות להתרבות שלהם. החיידקים הטובים עוזרים לשמור על איזון בריא במעי ותומכים בעיכול תקין, בספיגת אבות מזון ובתפקוד תקין של מערכת החיסון. יתר על כן, הרכב חיידקים משגשג ותקין במעי עוזר להפחית את הסיכון להופעת מחלות שונות במערכת העיכול ולשיפור הבריאות הנפשית. 

סיכום 

שוקולד מריר הוא דרך טעימה ומזינה לשפר את הבריאות שלנו. שוקולד מריר עשיר בנוגדי חמצון, במינרלים ובתרכובות ביו-אקטיביות, המספקים לנו יתרונות בריאותיים רבים. על ידי שילוב של כמויות מבוקרות של שוקולד מריר בתזונה שלנו, אנחנו יכולים ליהנות ממזון טעים שגם עוזר לנו להפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם, להוריד את כמות ה-LDL בגוף ולשמור על הרכב חיידקים בריא ותקין במערכת העיכול שלנו. מוזמנים להצטרף לסיור ביער הקקאו ולמגוון הסדנאות המועברות אצלנו כדי להכיר לעומק את ההיסטוריה של השוקולד ואת תהליך הייצור שלנו, וליהנות מיצירת ממתקי שוקולד טעימים במגוון צורות וטעמים שתוכלו לקחת איתכם הביתה או לתת כמתנה לאהוביכם.
המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)