0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
רעיונות ליום גיבוש: כל הרעיונות המומלצים ביותר
צוות עובדים בפעילות גיבוש

רעיונות ליום גיבוש: כל הרעיונות המומלצים ביותר

אחת הדרכים לפנק את העובדים, לגבש את הצוות ולהעלות את המוטיבציה והמורל היא לארגן פעילות משותפת או יום גיבוש. אז אם גם אתם רוצים לארגן יום כזה, לפניכם עומד מגוון רחב של אפשרויות של פעילויות, אטרקציות וסדנאות המושלמות בעבור קבוצות. ולכן בעמוד הזה נציע לכם כמה מהרעיונות השווים ביותר שיוכלו להתאים במיוחד, אז בואו נתחיל

למה חשוב לקיים ימי גיבוש?

ימי גיבוש הם חלק בלתי נפרד מארגונים וממקומות עבודה. בשנים האחרונות החשיבות של דאגה לרווחת העובד הולכת וגדלה, יותר ויותר ארגונים וחברות דואגות לאטרקציות, פעילויות, ימי כיף וגיבוש בעבור עובדיהם. ימי גיבוש מאפשרות לעובדים להכיר את חבריהם לעבודה מחוץ לעבודה וליצור קשרים חברתיים, מה שיכול להעלות את המורל הכללי ולהשפיע גם על האווירה בעבודה עצמה. כמו כן, ימי גיבוש חווייתיים ופעילויות יכולים לשפר את התדמית של החברה, הן בעיני העובדים והן בעיני מועמדים פוטנציאליים. ובקיצור, יש שלל סיבות לקיים ימי גיבוש ולהשקיע ברווחת העובד – שכן רב טוב יכול לצאת מזה, בשביל המעסיק וכן בשביל העובד. 

פעילויות אקסטרים

פעילויות אקסטרים בהחלט יתאימו לימי גיבוש לקבוצות עובדים. אז הינה כמה רעיונות:

טיולי ג'יפים

בישראל יש מאות מסלולים לטיולי ג'יפים וכן לא מעט מפעילים לטיולים כאלה. הטיולים יכולים להתקיים בכל אזורי הארץ – מדרום ועד צפון, שכן הבחירה תלויה בנופים שאתם רוצים לראות – בין שאתם רוצים ליהנות מנוף מדברי צחיח ובין שאתם רוצים להתרשם מהירוק של הצפון. הנסיעה בג'יפ היא חווייתית ואקסטרימית במיוחד, ומאפשרת לכם לחוות את השטח ואת הטבע מקרוב, ומאפשרת לכם לעשות עצירות במסלול לטיול רגלי או לארוחה טובה בחיק הטבע.  

שיט קיאקים

אם אתם רוצים לצאת יום גיבוש חווייתי ואקסטרימי בחיק הטבע, אבל לשלב גם מסלול רטוב או פעילות מים, לכו על שיט קיאקים. במסלולי הקיאקים, הנמצאים למעשה בנהרות בעיקר בצפון הארץ, אתם שטים בסירות נהר בליווי של צוות מקצועי ומיומן. במהלך השיט אתם נהנים מהמים הקרירים (ולכן מדובר בפעילות מושלמת למזג אוויר חמים ונעים) מנוף מרהיב, צמחייה ירוקה, ואווירה מיוחדת ורגועה. שימו לב שזמני השיט משתנים ממסלול למסלול, שכן יש מסלולים ארוכים וקצרים, הנעים בין חצי שעה לשלוש שעות ברוב המקרים. 

שיט על יאכטה

אומנם לא מדובר בפעילות אקסטרימית של ממש, אבל שיט על יאכטה יכול להוות פעילות כיפית ומגבשת לכל העובדים. כל שצריך לעשות זה לסגור יאכטה באחד המפעילים ברחבי הארץ ופשוט להגיע וליהנות משיט של כמה שעות. שימו לב שיש אופציה להביא לשיט גם נשנושים ושתייה ולדאוג למוזיקה שתרים את האווירה. אין ספק שמדובר בפעילות נעימה, שיכולה להתאים בעיקר כשמזג האוויר נוח ונעים. אם תרצו לשדרג את החוויה, תוכלו צאת אחרי השיט למסעדה טובה או לאטרקציה נוספת באזור החוף. 

לייזר טאג

אחת הפעילויות הטרנדיות בשנים האחרונות, שהולכת וצוברת פופולאריות יותר ויותר היא לייזר טאג. מדובר בפעילות אקסטרים שדומה בגדול למשחק הפיינטבול המוכר, אבל רק שלייזר טאג מתאים לכל גיל וחוסך לכם את הלכלוך ופגיעות פיזיות. למעשה מדובר במשחק לחימה ברובה לייזר, המדמה שטח לחימה אמיתי. במהלך המשחק תקבלו מספר משימות, ובעזרת עבודת צוות תשלימו אותן יחדיו. המשחק הזה מתאים לכולם, ובמיוחד מתאים לקבוצות ימי גיבוש, ומשך הפעילות תלוי בחבילה שבה תבחרו. 

סדנאות בישול

אם בא לכם פעילות כיפית ואתם לא בעניין של אקסטרים, חשוב שתזכרו שיש מגוון אפשרויות. כך למשל, תוכלו ללכת על סדנת בישול המותאמת לקבוצות גדולות של אנשים. בסדנאות האלה אין הגבלת גיל ואין צורך בניסיון קודם – אלא שכל אחד יוכל להתנסות בבישול וללמוד עוד על עולם הקולינריה. יש מגוון רחב של סדנאות בסגנונות שונים, כמו למשל בישול איטלקי או בישול אסייתי. העובדים יתנסו בטכניקה בישול שונות, יבשלו, יטעמו וילמדו, ובסוף הסדנה יוכלו לאכול את המטעמים שהכינו. גם למעשה אתם מרוויחים גם פעילות כיפית ומגבשת לכולם, וגם ארוחת ערב שהכנתם במו ידיכם. 

סדנאות שוקולד חווייתיות

ואם כבר מדברים על אוכל טעים וסדנאות כיפיות וחווייתיות, אי אפשר שלא להזכיר את סדנאות השוקולד שלנו ביער הקקאו. יער הקקאו הוא למעשה בוטיק שוקולד ייחודי, ובו אנו מייצרים שוקולד איכותי בעבודת יד. לצד שלל מוצרים טעימים ואיכותיים, אנו מציעים גם סדנאות שוקולד ופעילויות המתאימים גם לחברות, ארגונים וימי גיבוש. הינה קצת ממה שתוכלו למצוא אצלנו:

סדנת צוות ויום גיבוש

סדנאות גיבוש של יער הקקאו מציעים לכם פעילות נפלאה המתאימה לעד 60 איש, ובמהלכה תוכלו ללמוד יחד על ההיסטוריה המסקרנת של השוקולד, תהליך הייצור שלו, וכן להתנסות בעצמכם ביצירה של שוקולדים איכותיים וטעימים. בסדנה כבר יחכו לכם כל הפרודוקטים האיכותיים של יער הקקאו, וכן מומחה או מומחית שוקולד שידריכו אתכם במהלך הסדנה, שבה תיהנו מאווירה כיפית, קלילה ומגבשת במיוחד. בסוף הסדנה כל עובד יצא עם התוצרים האישיים שלו. 

סדנת פרלינים וקוקטיילים

אם תרצו להוסיף טוויסט מעניין ומקורי, תוכלו לבוא ולנסות את סדנת פרלינים וקוקטיילים של יער הקקאו. גם בסדנה הזו מחכה לכם הקסם של השוקולד: בסדנה תטיילו במפעל השוקולד ותלמדו על המאכל הנפלא. בסדנה תתנסו בהכנת פרלינים נהדרים וטעימים – ולמעשה כל זוג יכין 32 כאלה במגוון טעמים ותוספות וייקח אותם איתו, וכמו כן תתנסו בהכנת קוקטיילים וכמובן תשתו אותם. שימו לב שהסדנה מתאימה לגיל 18+. 

לסיכום

יש לא מעט אפשרויות לימי גיבוש לעובדים ולצוות – וכל שנשאר לכם לעשות זה לבחור את הפעילות שתתאים לצוות, לסגור עם המקום ופשוט להגיע וליהנות יחד. בהצלחה ובילוי נעים!

המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)