0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
למה יער הקקאו כשר למהדרין?

גדלתי כילדה דתיה בישוב עפרה. ילדה שבטוחה ששוקולד השחר הוא פסגת השאיפה הקולינארית, ילדה שמכירה רק שוקולדים כשרים ומותר לה לאכול מכל מבחר השוקולדים הקיים במכולת הישובית.

כשהייתי נערה הוריי טסו לחו"ל לצרכי לימודים, ובשנה הראשונה הצטרפתי אליהם. זו היתה שנה לא פשוטה (ולא ארחיב על זה כעת), אבל בין השאר היא חשפה אותי למגוון שוקולדים עצום שאת חלקו הגדול לא יכלתי לאכול, פשוט כי לא היתה לו כשרות.

גיליתי עולם של שוקולד מנטה, שוקולד חמאת בוטנים, שוקולד מתובל… אלפי טעמים שכולם היו מושכים ומגרים, אבל פשוט לא כשרים.

שוקולד כשר לכולם

כשהקמתי את היער – הדבר שרציתי יותר מכל הוא להצליח ולתת מענה לכולם. אישית אני לא מקפידה על הרמה הגבוהה ביותר של הכשרות, אבל לא רציתי שיהיה מי שיסתכל על השוקולדים שלי, יתגרה, ולא יוכל לבחור לאכול אותם מטעמי כשרות.

על אף החשש מסיפורים של קולגות, בחרתי ללכת עם המיינסטרים והמכנה הרחב ולבחור בכשרות מהדרין של הרבנות ירושלים.

ומה אני אגיד לכם? לא התחרטתי לרגע.

כשחב"דניקים מזמינים (ומשתתפים בסדנאות), כשאנשים מספרים לי שזה השוקולד הכי איכותי שאפשר להשיג שהוא חלב ישראל, כשכל מי שמחפש משלוח שוקולד כשר למהדרין מגיע אלי, כשאני האלטרנטיבה הכי טובה אפילו בפסח – אני מאושרת עד הגג.

סדנאות שוקולד בכשרות מהודרת

כמובן שגם סדנאות השוקולד שלנו כשרות למהדרין, ומאפשרות לקהל רחב ומגוון להגיע. אין עבורי דבר משמח יותר מאשר להנגיש את חווית השוקולד הייחודית שלנו גם למי שלא מחפש שוקולד כשר במשלוח, אלא חווית שוקולד כשרה, מתוקה, ועשירה בפרלינים.

שוקולד כשר לפסח ללא קטניות

כל שנה מחדש יש לי רגע קטן של התלבטות האם באמת מתאים לי להכשיר את כל המפעל, או שאולי עדיף פשוט לסגור (אתם בטח מכירים את זה מכל מיני פינות בבית, שלא לומר – מכל הבית…). בסוף הזיכרונות מהשנה הקודמת מכריעים, ואני משתוקקת לייצר עבורכם שוקולד כשר לפסח ולקבל בתמורה תמונות של שקיות יער הקקאו על שיש עטוף בנייר כסף.

הכשרת המפעל היא פרויקט מורכב, ותודה לאל על המשגיח שלנו שמסייע לנו לעבור אותו בשלום, אבל בסוף אנחנו למעשה נותנים מענה לצורך עצום – אם כל השנה יש חוסר בשוקולד מעולה כשר למהדרין, בפסח החוסר הזה משמעותי פי כמה! והשוקולד שלנו הוא גם ללא קטניות, כך שהוא יכול להיות מתנה לחג אפילו למחמירים ביותר.

לרוב אנחנו גם מקיימים סדנאות כשרות לפסח למהדרין בחול המועד.

כשרות בשמיטה

שוב, מתוך אותה אג'נדה שרוצה להגיע לכולם, בחרנו להשתמש ביבול נוכרי, או פשוט ביבול שישית כשאפשר. אני יודעת שכאן ספציפית אי אפשר לרצות את כולם, אבל אנחנו משתמשים בהמון אבקות פרי שיובש בהקפאה, ואין הרבה מבחר איכותי בנישה הסופר מצומצמת הזאת.

אנחנו הולכים על הטוב ביותר האפשרי.

את תעודת הכשרות שלנו מהרבנות תוכלו למצוא כאן

המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)