0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
משלוח שוקולד לכל הארץ? רק ביער הקקאו!

כולנו מכירים את זה – מי מאהובינו מציין יום הולדת, יום נישואין, קידום בעבודה, או להבדיל – בידוד בקורונה. לא חסרים אירועים שגורמים לאצבעות שלנו לדגדג ולשאול "מה אפשר לשלוח?" "איך אפשר לפנק?" וכמובן – "למי יש בכלל משלוח לאזור הזה בארץ"?

אבל, מה לעשות, לא כל האנשים שאנחנו אוהבים גרים במרכז הארץ ובירושלים. יש כמה כאלה, רחמנא ליצלן, שמתגוררים במקומות כמו מצפה רמון, קריית שמונה, ואפילו שדמות מחולה ומושב רמות.

יער הקקאו הוא בוטיק השוקולד היחיד בארץ שמגיע באמת לכל מקום. אנו מציעים משלוח שוקולדים מגיעים לכל רחבי הארץ, בהתחייבות ובאותו מחיר.

למה אנחנו עושים משלוח שוקולדים לכל מקום?

האמת? יש בזה גם אג'נדה. כשהקמתי את היער היה לי חשוב להצליח להגיע לכל הקהלים, לענות על כל הצרכים, להיות מענה של שוקולד איכותי, בוטיקי וכשר, שמתאים לכ-ו-ל-ם!

אין דבר שאני אוהבת יותר מאשר כששואלים אותנו – אתם מגיעים במקרה ל…? והתשובה היא כן נלהב. זכורה לי במיוחד פעם שהגעתי במו רגלי עד חברון כדי למסור משלוח שוקולד מלא אהבה.

משלוחי שוקולד לכל רחבי הארץ זו המומחיות שלנו. היום כבר יש לנו מערך משומן שמורכב משליחים שלנו, מלקוחות שמעוניינים להרוויח קצת כסף או שוקולד, ומחברות שילוח מקצועיות. לכל כתובות ולכל מקום אנחנו בוחרים את האופציה הכי מוצלחת, וכך יכולים לספק שוקולד לכל עיר ולכל ישוב בארץ מבלי לגבות תשלום נוסף ומבלי לחרוג מרף הימים שהקצבנו.

משלוח שוקולדים – אתגר מקומי

האמת שלשלוח שוקולד זה אתגר גם כשלא מגיעים לכל הארץ – בקיץ זה אפילו אתגר מטורף. השליחים שלנו לא יכולים לכבות את המזגן, כי שוקולד, אפילו באמצעי קירור, שמונח כמה דקות ברכב בלי מזגן – לא הולך להגיע בשלום ללקוח.

כשאנחנו מתחייבים להגיע עם השוקולד שלנו לכל הישובים והערים, המשמעות היא שיש לנו צורך להצליח לשמור על סטנדרט קירור כזה שיאפשר לכל מארז להגיע אפילו עד אילת.

לשמחתנו הרבה, אנחנו עומדים באתגר בכבוד.

לשלוח שוקולד ל"חור" – כמה ומתי?

את מדיניות המשלוחים שלנו תוכלו למצוא כאן, והיא מסדירה בדיוק את זמני המשלוח לכל אזור.

המחיר לא משתנה – אנחנו גובים את אותו המחיר עבור משלוח שוקולד לירושלים ולתל אביב ועבור משלוח שוקולד לשאר הארץ.

לסיכום,

אם למי מיקירכם מגיע פינוק מיוחד או חבילה מפתיעה – יש כתובת אחת שתבטיח גם להגיע אליו בהקדם וללא תוספת תשלום, גם להעניק לו שוקולד איכותי ויוצא דופן, וגם לשמח את כל הצדדים עד הגג.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לבנות הזמנה!

המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)