0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
לא משעמם לרגע! אטרקציות לילדים ונוער
מבחר פרלינים מיוחדים
אם גם לכם חשוב לצאת מהקופסה וגם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויות מיוחדות ויוצאות דופן – בעזרת קצת חשיבה מעמיקה ותכנון מקדים תוכלו לעשות זאת בלי הרבה בעיה. במקום לצאת עוד פעם לטיול בפארק או לסיבוב בקניון, יש כמה רעיונות מיוחדים לבילויים יוצאי דופן שתוכלו לבחור בהם. רוצים לדעת עוד? במאמר זה נחלוק איתכם רעיונות שווים וגם נלמד ביחד איך כדאי לתכנן את הטיול המושלם.

לפני שמבלים, מתכננים!

רגע לפני שבוחרים אטרקציה או פעילות שווה לילדים, חשוב לתכנן את יום הבילוי שלכם ככה ששום דבר לא יפתיע אתכם ויקלקל חלילה את היום. בואו נדבר על נקודות חשובות שצריך לשים אליהן לב:

קביעת תקציב

בשלב הראשון חשוב מאוד להגדיר תקציב מדויק לכל יום הבילוי. התקציב צריך להביא בחשבון גם את העלות של האטרקציה עצמה, אבל גם עלויות נלוות ובדרך כלל יש לא מעט כאלו. הביאו בחשבון את הנסיעות הלוך וחזור הביתה, הוצאות על מזון (גם מה שאתם מביאים אתכם וגם מה שאתם קונים שם), קנייה של צעצועים לילדים וכן הלאה. אחרי שמגיעים לסכום משוער מומלץ להוסיף בערך עשרה אחוזים אליו כדי להיות על הצד הבטוח. 

ציוד לדרך

מבחינת הציוד שכדאי לארוז לדרך, שימו לב שאתם לוקחים אתכם את הדברים האלה:
  • מים: מאוד חשוב להביא איתכם מים, ופעמים רבות לא לוקחים מים בכמות מספקת. הקפידו לקחת אתכם לפחות ליטר לבן-אדם ורצוי יותר בחודשים החמים ביותר בשנה.
  • אוכל: כמובן שאם מדובר ביום בילוי ארוך, חייבים לדאוג לאוכל בשבילנו ובשביל הילדים. בחלק מהמקומות השונים תמצאו קפיטריות ומזנונים שבהם תוכלו לקנות אוכל, אבל אם רוצים לחסוך אפשר להביא אוכל בעצמנו מהבית. ארזו כריכים טעימים, חטיפים לילדים, אגוזים ושקדים, פירות וירקות וכל דבר שאתם אוהבים ואפשר לנשנש בדרך. 
  • מגבונים: בלי ספק דבר נדרש. בשלב מסוים אחד מהילדים יתלכלך או שמשהו יישפך וטוב שיהיו עליכם מגבונים. 
  • תעסוקה לדרך: ספרים, משחקי חברה, משחקי וידאו ניידים – כל מה שהילדים אוהבים ויעביר להם את הזמן בכיף. הדבר הזה הוא קריטי בייחוד בנסיעות ארוכות ויבטיח נסיעה שקטה בלי צעקות וריבים. 

מהי החשיבות של יציאה לאטרקציות לילדים ולנוער?

בראש ובראשונה מדובר בזמן איכות משפחתי נפלא, גיבוש חשוב שהרבה מאוד משפחות לא מקפידות עליו באופן קבוע. האטרקציות לילדים ולנוער הן גם חוויות חשובות ומעצבות, כאלו המאפשרות לילדים להתנסות בדברים חדשים ומעניינים ולהרחיב כך את תחומי העניין. כמו כן צריך לזכור שאנו חיים בעידן של מסכים ושהרבה ילדים מתמכרים לטלוויזיה, לטלפונים ולמחשבים ולא ממש יוצאים מהבית. אטרקציות יזומות לילדים ולנוער הן הזדמנות שלנו ההורים לספק לילדים שלנו אלטרנטיבה בריאה וחברתית יותר ולהראות להם שאפשר לעשות הרבה מאוד כיף גם מחוץ למסכים. 

איך לבחור את האטרקציה המושלמת?

רגע לפני שנגיע אל האטרקציות המומלצות שכדאי להכיר, חשוב לזכור שלא כל אטרקציה מתאימה לכל אחד וכדי לבחור את האטרקציה המושלמת והמתאימה ביותר, חשוב להביא כמה דברים בחשבון:

אופי המשתתפים

חשוב מאוד להבין בדיוק מה האופי של כל האטרקציה ומה עושים בה בדיוק. יש אטרקציות שיתאימו למשל לילדים ולנערים שאוהבים פעילויות ספורטיביות ומאתגרות, בעוד אחרות יתאימו יותר לילדים שאוהבים פעילות רגועה שמתמקדת בעיקר ביכולות חשיבה. 

גיל המשתתפים

חשוב לברר לאיזה גיל מתאימה כל פעילות ולהביא בחשבון מראש שיש סוגי פעילות שלא יתאימו לילדים קטנים, או מנגד כאלו שיהיו פחות רלוונטיות ואף משעממות לבני נוער בגילאים גדולים יותר. 

מיקום

המיקום הוא בלי ספק שיקול חשוב בבחירת האטרקציה. אם אפשר, שווה לבחור באטרקציה שנמצאת קרוב אליכם, אבל אם יש לכם יום שלם או אולי אפילו יותר, שווה בהחלט להרחיק לכת בשביל אטרקציות מיוחדות ויוצאות דופן. 

מזג האוויר

אל תשכחו לברר את מזג האוויר הצפוי לפני שאתם קובעים יום בילוי, בייחוד אם מדובר באטרקציה המתקיימת במקום חיצוני. 

חמש אטרקציות מומלצות

מכאן, בואו נעבר לחמש אטרקציות שווה ומומלצות שיעבירו לכם יום כיף חוויתי ובלתי נשכח יחד עם הילדים. 

אולפן הקסם

הינה רעיון לפעילות נפלאה לילדים בגילאים 4 עד 14. אולפן הקסם בהרצליה הוא מקום שבו הילדים ילמדו איך עושים טלוויזיה ואיך מצלמים את הסדרות שהם הכי אוהבים. הילדים יתנסו בצילום תכנים בשימוש מסך ירוק, יקבלו טעימה מיצירה של אנימציה וירגישו ליום אחד איך זה להיות אנשי טלוויזיה והפקות. חוויה שהיא גם מהנה וקלילה וגם לימודית בו זמנית. 

סדנת שוקולד לילדים ביער הקקאו

יער הקקאו הוא אחד המקומות המופלאים ביותר שילדים יכולים לבקר בהם (ולמען האמת גם מבוגרים). המקום מציע מגוון של סדנאות שוקולד לילדים שבהן הילדים זוכים לחוויה מיוחדת הכוללת למידה על שוקולד, היכרות מקרוב עם חומרי הגלם ליצירת שוקולד, הכנת שוקולדים טעימים שאפשר לקחת הביתה וכמובן הרבה מאוד טעימות על הדרך. מדובר בחוויה ייחודית וטעימה המתאימה לכל המשפחה שמועברת על ידי מדריכים מוסמכים שיודעים לחבר את הילדים לעולם השוקולד והקונדיטוריה. 

גרפיטיקידס

גרפיטיקידס הוא סיור מיוחד וחוויתי ברחבי תל אביב המתחקה אחר יצירות הגרפיטי הבולטות והמעניינות ביותר בעיר. יחד עם הילדים תעברו בין הסמטאות של פלורנטין ותלמדו על היצירות ועל הרקע ליצירתן. לקראת סוף הסיור יוצרים במשותף גרפיטי בהשראת הסיור. פעילות מעולה לילדים בגילאים 5 עד 13. 

סדנת ראפ והיפ הופ

אם אתם הורים לילדים ובני נוער, סיכוי לא רע שגם לכם יוצא לשמוע בבית לא מעט מוזיקת ראפ והיפ הופ ושהילדים שלכם חולמים להיות זמרים ולהופיע על הבמות הגדולות בעולם. בזכות הסדנה הייחודית הזאת באולפני מיתר אתם יכולים להגשים להם את החלום והם ייזכו לכתוב ולהלחין שיר ראפ, ליצור ביטים וסימפולים ואפילו להקליט את השיר שלהם. שעה וחצי מוזיקלית וקצבית שמתאימה לילדים מגיל 10 עד 18. 

פארק ארץ הצבי

ארץ הצבי הוא פארק ענק ומיוחד לילדים שבו הם יכולים לפגוש מקרוב מגוון של בעלי חיים כמו צבי ענק, סוסי פוני, שרקנים, יענים, סוריקטות ועוד. המקום גדול מאוד ואפשר לקחת באגי ולעבור יחד עם הילדים בין התחנות השונות. בימי הקיץ החמים אפשר ליהנות ממתנפחים על המים. 

לסיכום

אם כך, כמו שאפשר לראות ולהבין, יש לא מעט אטרקציות נהדרות לילדים ואפשר לצאת בקלות מחוץ לקופסה ולעשות דברים מיוחדים. אם סנדת השוקולד עניינה אתכם, אתם מוזמנים היכנסו אל עמוד הבית של יער הקקאו ולהכיר יותר לעומק את החוויה המיוחדת של סדנאות השוקולד. תבלו!
המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)