0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
יום כיף לחברות: 9 בילויים מומלצים
תוצר שוקולד

יותר ויותר חברות וארגונים מבינים כי רווחת העובד היא חלק בלתי נפרד מהארגון, לצד דאגה לגיבוש העובדים וחיזוק הקשרים ביניהם. ולכן, אחת לתקופה חשוב לדאוג ליום כיף חווייתי לעובדים בחברה, וכמובן שכדאי גם לדאוג לפעילויות חברתיות לעיתים קרובות יותר כמדובר בקבוצת עובדים בצוות או במחלקה ספציפית. אז אם אתם מחפשים בילויים מומלצים ליום כיף לחברה כולה או אפילו לצוות מצומצם יותר, ריכזנו לכם 9 בילויים שכדאי לכם לנסות

בילוי בבאולינג

נתחיל בפעילות הקלאסית לקבוצה של אנשים – באולינג, שיכולה להתאים במיוחד אם אתם רוצים לארגן ערב כיפי, קליל ובאווירה צעירה ונעימה. ערב של בילוי בבאולינג גם לא דורש מכם יותר מדיי הכנה מוקדמת, פשוט חשוב שתסגרו לפני עם הבאולינג שאתם הולכים להגיע בקבוצה כדי שישריינו לכם מקום. אם תרצו להפוך את האווירה לקצת יותר תחרותית ומעניינת, אפשר גם להכריז על תחרות בין העובדים או על תחרות בין קבוצות או מחלקות, ולהגריל פרס קטן בין הזוכים. וכן, אם תרצו לשדרג את הבילוי תוכלו להתארגן גם על כיבוד קל וטעים או לקפוץ למסעדה לאחר מכן. 

חדר בריחה

חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לטרנד, ונראה שלא מעט מאיתנו ביקרו בחדר בריחה לפחות פעם אחת. יש חדרי בריחה בשלל נושאים ותחומים בפריסה ארצית, כך שתוכלו לבחור את הקונספט המושלם של החדר שיתאים לעובדים. שימו לב שלחדרי בריחה יש הגבלת משתתפים, ולכן אם מדובר בקבוצה גדולה אפשר ללכת על מקום שמפעיל שני חדרי בריחה או יותר, וכך תוכלו להתחלק לקבוצות ואף להתחרות ביניכם ולראות מי מסיימים ראשונים. אין ספק שמדובר בפעילות מצחיקה, קלילה, מעוררת מחשבה ובעיקר מגבשת – משום שכמעט תמיד יהיה צורך בחשיבה משותפת ובשיתוף פעולה. 

פעילות ספורטיבית או אתגרית

נמאס לכם לשבת כל היום במשרד ורוצים לצאת לפעילות ספורטיבית ומרעננת? הינה כמה רעיונות:

יום ספורט

אם אתם מחליטים על יום כיף שלם, אין ספק שיום ספורט יכול להיות מושלם לכך. אנו מדברים כאן בעצם על יום שכולו מוקדש לבריאות, לספורט ולתנועה – אבל פשוט בכיף. את היום הזה תוכלו להתחיל בארוחת בוקר טובה ובריאה, לדאוג לדוכן מיצים ושייקים בריאים וטעימים, וכמובן הפעלות ותחרויות אקטיביות, היכרות והתנסות עם ענפי ספורט וכושר שונים – TRX, זומבה, אירובי, HIIT, עיצוב הגוף וכך הלאה. ביום הזה אפשר לשלב גם סדנה בתחומי הבריאות והכושר או סדנאות ופעילויות להרפיה ושחרור לחצים. יום כזה מתאים בעיקר לימי גיבוש לחברות גדולות ולמספר משתתפים גדול יחסית. אפשר גם למצוא ספקים המתמחים בארגון ימי ספורט חווייתיים לחברות, אשר יתאימו את הפעילות לצרכי העובדים. 

פיינטבול

פיינטבול הוא משחק לוחמה חווייתי המדמה קרבות אמיתיים, ובו משתמשים למעשה בכדורי צבע. במתחם הפיינטבול, שנמצא בדרך כלל בשטח פתוח שבו נמצאים מבנים ומסלולי לחימה המדמים שטח לחימה אמיתי, מתחלקים השחקנים לקבוצות, מקבלים תדריך, רובה וציוד הגנה ומתחילים לשחק. שימו לב כי מדובר במשחק מלכלך מעט, ולמרות שתלבשו חליפת מגן מצבע, ייתכן שהוא יכתים אתכם מעט. פיינטבול הוא פעילות נהדרת בעבור חברות וקבוצות עובדים שמחפשים אטרקציה חווייתית, אנרגטית ומגבשת, ובעיקר מצחיקה ומאתגרת. 

לייזר טאג

בגדול לייזר טאג דומה למשחק פיינטבול, רק שפה אתם לא יורים כדורי צבע. למעשה, מדובר במשחק לחימה המדמה לחימה עם כלי נשק, אך כלי הנשק פה מבוססים על טכנולוגיה של קרני לייזר אינפרה אדום. גם כאן השחקנים מתחלקים לקבוצות, והוא נחשב בטוח משום שאיננו מתבסס על פגיעה אמיתית בשחקנים. כמו כן, לא תצטרכו להתלבש במיגון או בבגדים מיוחדים, והפגיעה בלייזר בשחקן אחר מתבצעת ע"י חיישנים. זהו משחק ספורטיבי וקליל, ומתאים לימי גיבוש חווייתיים.  

סדנאות שוקולד חווייתיות

אם כבר ניסיתם כל אטרקציה אפשרית ובא לכם לגוון ולהיות מקוריים במיוחד, הכירו פעילות שמתאימה ליום כיף לחברות במיוחד – סדנאות שוקולד. לסדנת שוקולד מוצלחת תצטרכו פרודוקטים איכותיים וטובים, מומחה או מומחית לשוקולד שיסבירו לכם את כל מה שצריך לדעת על הפלא המתוק הזה, וכמובן כלים וחומרים נוספים להכנה. ואת כל זה תוכלו לקבל אצלנו, ביער הקקאו. אם זה נשמע לכם מעניין (וטעים), הינה כמה מהסדנאות שלנו שיתאימו ליום כיף: 

סדנת פרלינים

פרלינים: נראה שכמעט כולנו אוהבים לאכול אותם (והרבה מהם), אבל מה עם להכין אותם? בסדנת פרלינים תוכלו להכין פרלינים מתוקים ויפהפיים במו ידיכם, כחלק מיום כיף לעובדים. בסדנה הזו כל אחד יקבל תבנית ויכין 32 פרלינים, שהם גם התוצר שמקבלים בסופו של דבר. אותם אפשר לזלול כמובן, אבל גם בהחלט להעניק את המארז במתנה. הסדנה מתקיימת בליווי מומחה לשוקולד שיסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליך ייצור השוקולד, לצד סיור במפעל השוקולד של יער הקקאו.

סדנת פרלינים וקוקטיילים

אם סדנת הפרלינים נשמעת לכם מעניינת, כדאי לכם להכיר גם את סדנת הפרלינים והקוקטיילים שלנו. גם בסדנה הזאת לומדים על השוקולד, מסיירים במפעל השוקולד ומכינים פרלינים מעולים, והדובדבן שבקצפת הוא הכנת קוקטיילים. אז אם תרצו ערב מיוחד שכולו טעמים וריחות מתוקים, שאיתו תצאו עם מארז פרלינים, שני קוקטיילים ועם חוויה יוצאת דופן – זוהי אפשרות מעולה. שימו לב שהסדנה מיועדת למבוגרים בלבד, בגיל 18+. 

סדנת צוות ויום גיבוש

אם אתם רוצים להגיע לסדנת שוקולד חווייתית בהיקף רחב יותר של עובדים, הכירו את סדנת צוות ויום גיבוש של יער הקקאו. הסדנה מתאימה לכ-60 משתתפים, ובה העובדים יקבלו הזדמנות להציץ לעולם השוקולד, ללמוד על ההיסטוריה של השוקולד ועל תהליך הייצור שלו. וכמובן, כולם יתנסו ליצור בעצמם שוקולדים איכותיים ומתוקים שיצאו איתם מהסדנה. את הסדנה ילווה כמובן מומחה או מומחית לשוקולד, וכל חומרי הגלם והכלים כבר ימתינו בעבורכם. כך שרק נותר לכם להגיע – וליהנות. 

לסיכום

פעילויות ליום כיף לחברות יש לא מעט – אך רצוי שתמצאו את הפעילות שתעניין ביותר את העובדים בחברה, תתאים למספר חברי הקבוצה, ובעיקר כזאת שתהיה חוויתית ומגבשת – וממנה הם יצאו עם לא מעט חוויות. 

שיהיה לכם יום כיף נעים ומגבש, בהצלחה!

המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)