0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
מתנה במשלוח – תנו לשוקולד לדבר

למי תשלחו שוקולד במתנה?

אנחנו חושבים שזו המתנה שמתאימה לכולם, כי כידוע – 9 מתוך 10 אוהבים שוקולד, והעשירי משקר. אבל אם להיות רציניים לרגע, שוקולד זו מתנה שתשמח כמעט כל אדם שיפתח את הדלת לשליח של יער הקקאו. אז למי תשלחו שוקולד במתנה?

למי שאתם אוהבים

זה הכי קל.

אתם מכירים את הטעם שלהם, יודעים מה ישמח אותם במיוחד, מבינים אם הם יותר אנשי השוקולד המתובל או השוקולד המתוק. המגוון שלנו ביער יאפשר לכם לבחור ולקלוע לטעמם, וככה להעניק מתנה שהיא אישית ומשמחת גם יחד.

למי שמעריכים ולא מכירים

לרופא, למורה, לפסיכולוגית.

אתם רוצים להודות להם על מה שעשו למענכם, אבל לא מספיק קרובים בשביל משלוח של מתנה מחנות לכלי בית… שוקולד זה לא אגרטל – כל מארז שתשלחו יקלע ככל הנראה לטעם וישמח אותם מאוד.

למי ששומר כשרות

השוקולד שלנו הוא בכשרות רבנות מהדרין, חלב ישראל בלבד, מה שהופך אותו למשלוח המתנה המושלם לשומרי הכשרות.

נגמרו הימים שבהם שוקולד בכשרות גבוה היה סכריני ומנצנץ – השוקולד של יער הקקאו שייך לליגה הגבוהה ביותר של השוקולד בישראל, והכשרות אינה מהווה מכשול בדרך לטעמו הנהדר.

אל תבאסו עם שוקולד זול במחיר מופקע – זה הזמן לפנק ביער הקקאו.

למי שמעריך איכות

משלוח מתנה לאנשים שאוהבים איכות הוא לא תמיד פשוט.

משלוח הוא תמיד קצת "חתול בשק" – מתנה ששולחים מבלי לראות אותה קודם. זו הסיבה שמוטב להשקיע בשירות המשלוחים האמין ובמוצרים של יער הקקאו הידועים באיכותם הגבוהה, וללכת על בטוח.

בלי חומרים משמרים, בלי חומרי טעם וריח, רק פירות, אגוזים ותבלינים אמיתיים – מתנה לאנשים שבאמת יודעים מה הם מחפשים.

למי שגר רחוק

מתנה במשלוח היא בראש ובראשונה פתרון מלא אהבה לכל אותם יקרים לנו שמתגוררים רחוק מאיתנו. היינו מושיטים את ידינו אם היינו יכולים, ובאין אפשרות כזאת – אנחנו מושיטים את ידו של השליח, כשהיא מחזיקה מתנה מלאת אהבה.

יער הקקאו מגיע ממש לכל מקום בארץ (כן, גם למקום שאתם חושבים עליו ואף אחד אחר לא מגיע אליו), עם מארזי שוקולד ארוזים באמצעים המסייעים לבקרת טמפרטורה, ובטווחי זמנים מהירים כל כך עד שלא תפסיקו להיות מופתעים.

שימו את כל האהבה שלכם במתנה הזו, ותנו לנו לשלוח אותה. אנחנו מבטיחים שהאהבה שלכם תגיע בשלמותה.

המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)