0
0
15% הנחה על כל מארזי חנוכה!
ימים
שעות
דקות
שניות
BRIGHT FRIDAY
בילוי זוגי בירושלים: כל המקומות בילוי השווים ביותר לזוגות
ירושלים
אחת הערים הקסומות והמיוחדות ביותר בישראל היא ירושלים, עיר הבירה ועיר הקודש. זוהי העיר הגדולה ביותר בארץ, ובה מתגוררים כמעט מיליון תושבים. אנשים רבים מגיעים לירושלים מכל רחבי הארץ כדי לטייל, לבלות ולגלות את סודותיה של העיר. ריכזנו לכם רשימה של אטרקציות מכל הסוגים לבילוי כיפי, מעניין ומיוחד בירושלים, המתאימות לבילוי הזוגי המושלם. בואו נתחיל.

קצת רקע על ירושלים

ירושלים היא אחת הערים העתיקות בעולם, והיא ידעה היסטוריה רבה. מאז ומעולם הייתה ליהודים זיקה לעיר המיוחדת הזאת, ולא בכדי היא נחשבת לבירתה הנצחית של העם היהודי. ירושלים ראתה ימים של צמיחה כלכלית ופוליטית, וגם ימים של חורבן ומלחמה. את כל ההיסטוריה של העיר אפשר לראות על "פניה" – מבנים ישנים ומיוחדים, אנדרטאות וקברים, שלל ארכיאולוגיה וארכיטקטורה ייחודית ועוד. לצד ההיסטוריה הענפה, ירושלים היא גם עיר מודרנית ועכשווית מאוד ונמצאים בה מוסדות חשובים כמו משכן הכנסת ומשרדי ממשלה חשובים. לא קל למצוא ברחבי העולם ערים המשלבות היסטוריה ומודרניות כמו שירושלים יודעת לעשות, והיא אטרקציה בקנה מידה עולמי. גם ישראלים רבים אוהבים להסתובב בירושלים וליהנות מההווי היוצא דופן שלה.

סיור בעיר העתיקה

ירושלים עמוסה בהיסטוריה חשובה ומעניינת, שאפשר לראות במגוון המבנים ההיסטוריים הנמצאים בכל מקום, ובפרט בעיר העתיקה. העיר העתיקה היא מקום נהדר לסיור רגלי רגוע ואינטימי, ויש בה שווקים צבעוניים, מסעדות מיוחדות ונקודות תצפית וישיבה שיהפכו את היום או הערב שלכם לשקט וקסום.

סיור בעין כרם

עין כרם היא אחת השכונות של ירושלים, ובה תוכלו למצוא עוד מבנים היסטוריים, סמטאות המתאימות לטיול רגלי, מסעדות אותנטיות וגם קצת טבע. עין כרם עמוסה פחות מהעיר העתיקה ואם אתם מעוניינים לטייל בין מנזרים, כנסיות ועוד מבנים שיש להם ארכיטקטורה מרשימה והיסטוריה רבה – שכונת עין כרם היא בדיוק המקום שאתם צריכים לבקר.

סיור במחנה יהודה

מחנה יהודה (או בשמו העממי: מחנֶיוּדה) הוא אחד השווקים הפופולריים ביותר של ירושלים. בתוך השוק שוקק החיים תוכלו למצוא מגוון יחיד במינו של חנויות המוכרות כל מוצר שעולה על דעתכם – מאפים וקינוחים, אוכל רחוב בשרי או צמחוני, כלי בית ונוי, צעצועים ועוד. בתוך השוק ובסביבתו נמצאים עשרות מסעדות וברים, לכל אחד מהם אווירה ייחודית משלו, המספקים סיום מושלם לחוויית הטיול בשוק.

ביקור בכותל

מהו ביקור בירושלים בלי קפיצה אל הכותל? קיר היסוד של היהדות, תרתי משמע, מזמין אליו מדי שנה מיליוני אנשים מרחבי העולם, יהודים ולא יהודים. החוויה שבעמידה לצד הכותל היא יחידה במינה, עוצמתית ומרגשת, ויכולה להוסיף רובד של קדושה וטוהר אל הבילוי הזוגי. אל תשכחו להביע משאלה בפתק.

ביקור בגן החיות התנ"כי

אחת האטרקציות המוכרות ביותר של ירושלים היא גן החיות התנ"כי. הגן נוסד בשנת 1940 כפינת חי קטנה ולאחר כמה מעברים הפך להיות מרכז זואולוגי רחב ידיים. בגן תוכלו למצוא מגוון רחב של חיות מעופפות, חיות יבשה וחיות ים, והרבה מיצגים, תערוכות ופעילויות לאנשים מכל הגילים המעודדות את המוטיבציה והרצון לשמור על חיות הבר ולטפל בהן. הטיול הרגלי שתעשו בתוך הגן יהיה כיפי ומעניין, ותוכלו למצוא שם הרבה פינות ישיבה נעימות ואינטימיות למנוחה, לצילומים ולנשנושים.

מוזיאון אומנות האסלאם

העיר ירושלים מאכלסת בתוכה את שלוש הדתות הגדולות בעולם – יהדות, נצרות ואסלאם, ויש בעיר הרבה מוזיאונים ומקומות מיוחדים המייחדים כל דת בצורה שונה. מוזיאון אומנות האסלאם נועד להציג לכל המתעניינים תצוגות ותערוכות מיוחדות הקשורות לדת האסלאם. המוזיאון הוקם בשנות ה-70 ומאז משמש מקום מרכזי להצגה ולהנגשה של התרבות והאומנות הקשורות לאסלאם. בתוך המוזיאון תמצאו יצירות ומיצגים מיוחדים המתארים את ההיסטוריה של הדת, מהקמתה במאה ה-7 לספירה ועד היום.

ולקינוח: מגוון סדנאות שוקולד ביער הקקאו

בלב אזור התעשייה תלפיות מסתתר בוטיק קולינרי קסום ומיוחד – המפעל וחנות השוקולד של יער הקקאו.  נוסף על החנות של יער הקקאו, אתם יכולים להתנסות בעצמכם ביצירת מוצרי שוקולד טעימים. זוגות המעוניינים בחוויה אינטימית וטעימה יכולים להירשם לסדנת שוקולד זוגית, להכיר את ההיסטוריה של השוקולד ולהכין מוצרים טעימים מחומרי גלם טריים ואיכותיים. בין אם אתם מעוניינים לצבוע פרלינים או להכין טבלאות שוקולד מושחתות, סדנאות השוקולד הזוגיות שלנו יבטיחו שיום ההולדת, הבילוי ביום האהבה או אפילו הצעת הנישואין שאתם מתכננים יהיו מושלמים ומתוקים. עוד פעילות נפלאה ומיוחדת שאתם יכולים להירשם אליה ביער הקקאו היא סדנת פרלינים ואלכוהול. הסדנה מתאימה לאנשים בני 18 ומעלה, ובה כל המשתתפים מכינים פרלינים טעימים וקוקטיילים המתאימים לצד השוקולד, נוסף על סיור במפעל וקצת למידה על שוקולד. הסדנה אורכת כשעתיים ומתאימה במיוחד לזוגות המעוניינים בדייט לא שגרתי, למי שרוצה לחגוג יום הולדת בצורה מיוחדת ולמסיבות רווקים ורווקות.

סיכום

ירושלים היא עיר מלאה באטרקציות ובמקומות בילוי מיוחדים ומעניינים שאפשר לשלב בבילוי הזוגי הבא שלכם בעיר הקודש. אתם יכולים לשוטט בסמטאות של השכונות השונות והעיר העתיקה, לבקר במקומות קדושים כמו הכותל או לצאת לסיור מעניין במוזיאון אומנות האסלאם או בגן הזואולוגי. וכמובן לא לשכוח לעצור לקינוח מתוק ביער הקקאו, מפעל השוקולד הקסום של ירושלים.
המוצרים הפופולריים
סל הקניות0
הסל שלך ריק.
הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)