הזמנות ומשלוחים

מה הכתובת ושעות הפתיחה של החנות הפיזית?

החנות נמצאת ברחוב פועלי צדק 2, ירושלים; קומה 2, אולם 317. נכנסים ליד רהיטי מעיין ובזאר שטראוס, ועולים 2 קומות במדרגות או במעלית. שעות הפתיחה: ימים א’-ה’: 9:00-17:30, ובימי שישי: 9:00-13:00.

איך אפשר להזמין אצלכם?

ניתן לבצע הזמנה אך ורק דרך אתר האינטרנט של החברה. בעמוד התשלום ניתן לבחור באופציה “השלמת הזמנה טלפונית”, ולהתקשר אלינו בכדי להשלים את ההזמנה ע”י מסירת מספר כרטיס אשראי בטלפון.

האם אפשר להוסיף ברכה?

בהחלט. יש שדה ייעודי לכך בתהליך ההזמנה. 

האם אפשר לבצע שינויים במארזים?

ניתן לרשום בשדה “הערות” לגבי בקשות לשינויים במארז או לבקשות ספציפיות. אנו נעשה כל מאמץ כדי להיענות לבקשות, גם להחלפת מוצר במוצר אחר שווה ערך.

האם אפשר להזמין דרך כרטיס תן ביס או סיבוס?

כן. ניתן לבצע הזמנה ולסמן בסוף התהליך: “השלמת הזמנה טלפונית”, ובטלפון למסור את פרטי הכרטיס תן ביס או סיבוס. 

האם יש משלוחים לכל הארץ?

כן.

האם יש משלוחים לחו”ל?

כן – ראו פירוט במדיניות המשלוחים.

תוך כמה זמן מגיע משלוח?

הזמנות שמתקבלות עד השעה 14:00 כל יום מגיעות באותו היום לירושלים, ויום למחרת לכל הערים בין באר שבע וחיפה. ליתר אזורי הארץ- תוך לכל היותר שלושה ימי עסקים. ראו גם פירוט במדיניות המשלוחים.

האם אפשר להזמין לתאריך עתידי?

ניתן להזמין לתאריך עתידי. הזמנות לערים מרכזיות בין חיפה לבאר שבע, וכן ירושלים- יגיעו בתאריך המבוקש. למקומות אחרים- נוכל לתזמן את המשלוח לתאריך המבוקש או ליום/ יומיים שלפניו. כל האמור אינו רלוונטי לימי שישי ושבת- אנו נדאג למסור את המשלוח בסמוך לפני התאריך המבוקש.

האם יש משלוחים בימי שישי?

נכון להיום יש משלוחים בימי שישי רק בתחומי העיר ירושלים, והם נמסרים בכל מקרה לפני כניסת השבת. הזמנות שיתקבלו עד יום חמישי בערב יימסרו ביום שישי. אנו עושים מאמץ למסור גם הזמנות שמתקבלות בשישי בבוקר באותו היום, אך לא מבטיחים זאת מראש.

האם אפשר לבטל משלוח אחרי שהזמנתי?

ראו פירוט במדיניות המשלוחים שלנו.

אני לא מצליח להשיג אתכם- האם אפשר להשאיר הודעה?

אנחנו משתדלים להיות זמינים בטלפון בשעות הפעילות. אם אתם רוצים להשאיר הודעה- אנא עשו זאת בעמוד “צור קשר” ונחזור אליכם בהקדם.

 

מוצרים

מה הכשרות של יער הקקאו?

יער הקקאו כשר למהדרין, בהשגחת רבנות ירושלים, חלב ישראל.

האם כל החומרים אצלכם טבעיים? 

כן – כל הרכיבים אצלנו טבעיים ואין חומרים משמרים, חומרי טעם וריח או חומרים מלאכותיים אחרים.

האם יש מוצרים טבעוניים?

כל המוצרים עם שוקולד מריר הם טבעוניים. לגבי פרלינים – יש מילוי שכולל שמנת, ולכן רק הפרלינים הטבעוניים הם באמת כאלו.

האם יש גלוטן במפעל?

המפעל שלנו הוא ללא גלוטן בכלל.

איזה חומרים אלרגנים יש אצלכם?

אנחנו עושים שימוש בבוטנים, אגוזים, טחינה וחלב. לפיכך יתכנו שאריות מזעריות של חומרים אלו גם במוצרים שאינם מכילים אותם. 

כמה זמן המוצרים מחזיקים מעמד?

הפרלינים והענפים הם מוצרים רגישים יחסית – יש לשמור אותם במקרר ולצרוך אותם תוך שבועיים מיום הרכישה/ קבלת ההזמנה.

טבלאות שוקולד, מצופים ושברים – אינם רגישים באופן מיוחד: יש לשמור אותם במקום קריר, מוצל ויבש, ולצרוך בתוך שנה מיום הקנייה. לאורך הזמן הטעם של השוקולד נעשה פחות טוב, אך הוא אינו מתקלקל.

 

סדנאות

האם הסדנאות אצלכם פתוחות לקהל?

כל עוד אין סגר שאינו מאפשר זאת – הסדנאות אצלנו פתוחות לקהל תחת ההנחיות. בתקופת הסגר- ניתן לקבוע סדנאות לתאריך עתידי, ובמידה וההנחיות יאפשרו זאת – הסדנה תתקיים.

האם ניתן לקיים סדנאות בזום או בבית הלקוח/בחברה?

ניתן לעשות זאת ויש לתאם זאת מולנו בטלפון: 077-5581105.

אני לא מצליח להשיג אתכם- האם אפשר להשאיר הודעה?

אנחנו משתדלים להיות זמינים בטלפון בשעות הפעילות. אם אתם רוצים להשאיר הודעה- אנא עשו זאת בעמוד “צור קשר” ונחזור אליכם בהקדם.