מוסיפים לקערה את החומרים לפי סדר הופעתם ברשימה, ומערבבים בין כל שני מצרכים. אני ממליצה על מיקסר, אבל יכול לעבוד גם ביד.
מחממים את התנור ל-180 מעלות, יוצרים כדורים, ומסדרים בתבנית גדולה. אופים ל-12 דקות כל תבנית ומלקקים את האצבעות!
מצרכים
200 גר’ חמאה בטמפ’ החדר, חתוכה לקוביות
2 ביצים
כוס סוכר לבן
1/2 כוס סוכר חום כהה (שימו לב – לא מדובר בסוכר חום רגיל)
2 כוסות קמח
כפית סודה לשתייה
חצי כפית מלח
2 כוסות קוואקר 1.5 כוסות שוקלדצ’יפס